//Little Sweet Candy
Mimpi engkau *-*
Friday, February 17, 2012 | 8:31 PM | 0 ♥ Sweet Candy
Assalamualaikum !
ehem ehem , kau nak tahu tak? aku mimpi pasal kau malam tadi :D  entah tiba2 teringat kat kau . asal ah? kau pun ingat kat aku gak ke? sungguh pelik mimpi tadi ... okay2 macam ni cerita dia ..


time tuh aku tak sure aku pergi pasar malam kott.. tapi terang sangat . hah! maybe pasar pagi kott? hmm, aku dgn udin beli kuih , banyak giler kuih muih yang kiteorang beli . tak menang tangan dibuatnya.. urm, then balik rumah pastu entah macam mane kitorang boleh sampai rumah kau . pastu kene naik  lif kau ajak masuk rumah kau waiiit! mane kuih muih tadi? hah, see -.- masuk2 je rumah kau ramai kawan2 ade kat situ . (takbolehmentionnamanantikorangtahu) heee... then borak2lah , lame gak kita berborak then aku baru teringat aku ade beli berlambak kuih pastu aku cakap " weyh, aku balik jap ambik kuih yang aku beli tadi , tunggu tau " keluar je dari rumah kau tengok2 dah malam ! haiissshhh -.-' aku ni dah lah penakut :/ aku turun pakai tangga . bengong ! lif ade yang aku gi guna tangga uh apsal? hadoii...mimpi yang pelik! then aku nampak kau kat tangga belah sana dgn B , F dan udin . tak silap aku diorang ckp camni " woii , pergilah kejar dia.. " kejar dia? sape? aku ke?? aku bukanyer lari pun lepastu lepastu lepastu , aku dah sampai rumah . rumah siapa? rumah aku la derr.. then kau pun tiba2  muncul depan mata . terkejut aku , kau tunggu depan pintu je sambil tersenyum :))  dup dup dup dup .. berdebar2 bila tengok kau senyum :D bagus kau tunggu kat luar kalau masuk tak sopankan? heeee... then aku ambil kuih2 yang berlambak uh then kau ambil kuih uh dari tangan aku ... kau cakap " meh sini aku bawakkan " winkwink*  HAHA . then aku jalan dulu kau kat belakang . lamalah pulak nak sampai rumah kau ni , tadi aku rasa sekejap je . then tiba2 aku dengar kau cakap " i love you " aku stop then pandang kau . kau pun stop pandang aku .  kau senyum dan terus jalan . aku pelik kau ke yang cakap tadi? tapi kalau bukan kau sapa lagi? aku tak nampak sapa2 pun melainkan kau !


pastu aku dengar makngah dah marah2 kat dapur sambil membebel sorang2 . argggghhh mimpi tuh stuck kat situ ! haaiiihhh... aku dah bangun !!!!! aku try tidur balik tapi kau tak muncul2 :(

♥ Izzati Zulkhornain ♥

  
 want to know well bout me? heee.. just call me izzati and zati ok ! just a simple girl and imma a stalker xD

♥ Tagboard ♥

YOUR SHOUTMIX CODE AT HERE (!)

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Nur Izzati