//Little Sweet Candy
Lolololololololololololo... Today is Thursday !
Thursday, January 26, 2012 | 12:44 AM | 0 ♥ Sweet Candy
huihuihui.... aku bosan harini . hihihi, tu pun nk cite ngeekk tol lah . korang buat pe cuti seminggu ni? melancong? jalan jalan? duk umah? balik kg?? ececeh, macam ler korang boleh ckp =='  nk dengar cerita aku tak? ape yg aku buat time cuti? okokok ! bosan eh dengar aku melalut entahapehapentah ni? chill stalker B) ok aku start story eh ...

Sabtu --->  just duduk umah . nonton tv , bace novel ( kasih biar kasih) then kembali tengok tv then tidur ... bangun tidur terus makan then blablabla .....

Ahad ---> bangun awal pagi sebab terkejut . phone memekak kat telinga , boleh cair taik telinga aku tahu ! then wow! nenek call . katenyer, suruh family aku balik kg sbbnye dia tinggal sorang sorang . then petang tuh pas kenduri kiteorang bertolak balik kg . sampai kg dekat2 senja . then potpetpotpet kt kg . mcm2 cerita aku dengar  .  mlm semua tidur awal pagi al-maklumlah bunga pi meletup tengah2 mlm .. raye cina lah katekan .

Isnin ---> jam 6.40 pg aku dah bangun ... sebab teetttttt... malu nk bgtau xD segan giler siott kalau aku bongkar rahsia kt sini . mengaibkan diri aku je . x) then aku tolong ape yg patut kat dapur ! anak dara kat kg tuh aku sorang je , yg lain semuanyer anak teruna ! haishh... pastuh kiteorang breakfast ler... mokda masak nasi goreng then aku just panaskan lauk semalam .. hihihih . lepas tuh lepas tuh, mandi mcm biase lah dah kate hari isnin..ps mandi dah pakai cantik-cantik molek-molek kiteorng gerak pi ler pekan sari . wahh, sesak doh ! then pas dah merayau-rayau kat pekan sari , dah beli ape yg patut kiteorang grk pulak pi umah abah kat jerantut . ala, abah takkan tak kenal kott? hihihik , then then tengok pulak dvd kat sane sementara tunggu abah balik dr kerja . abah kerja ape? abah kerja BOMBA ler .... itu pun tak tahu ! haisshh, korng ni . then then, mkn ler...  pastuh mlmnyer kiteorang bertolak balik pi . al-maklumlah my dear mommy kerja :D ayah je yg cuti . sampai umah jam 10.30 mlm . pstu semua buat taik mata xD

Selasa ---> pagi2 lgi ayah dah kejut suruh bangun ! katenyer dah kol 10 then aku punyalah malas nk bangun , first thing aku check phone , hehe... nk tersembul biji mata aku , baru kol 8.10 rupenye? haisshhh , ayah ni kn!!! huh.. sabar zaty .. dgn malasnyer aku gi bilik air. mandi!!! then mkn .. ayah beli roti canai for breakfast :) lepas breakfast basuh baju . bukan aku yg bsuh tp washing machine :3 lepas tuh, tetibe pulak my dear daddy rajin nk tukar tikar getah baru, cat umah then kemas2 umah , sampai kol 7.30 ptg ... penattt ! Argghhh.... huh ! tp hsilnyer agak memuaskan =') bayangkan cuma aku dgn ayah je yg buat semua kerja2 tuh? ade adek laki pun tk boleh harp !!!

Rabu ---> dr pagi sampai ptg aku jage syakila . nenek(jiran aku dan pengasuh baby syakila) gi Putrajaya then dpt rm5 dr nenek sbb jge baby syakila =')

okok ... detail giler aku bgtau kat sini ... muehehee.... ok ler out . gtg boiii :D

♥ Izzati Zulkhornain ♥

  
 want to know well bout me? heee.. just call me izzati and zati ok ! just a simple girl and imma a stalker xD

♥ Tagboard ♥

YOUR SHOUTMIX CODE AT HERE (!)

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Nur Izzati